torsdag 5. januar 2012

Turnéoversikt, sjekketriks og bilder fra Explore!

Godt nyttår folkens! 

Eirin og jeg er tilbake i Porsgrunn, og har startet for fullt i jobben igjen. Ukene nå fremover byr på alt fra skolebesøk, hovedstyreweekend, Impuls og Nord-Norgesturné ++! Vi er utrolig gira og klar for å peise på nå fram mot russetida!

Skole- og Nord-Norgesturné
Neste uker starter vi å besøke noen av de kristne skolene rundt om i området. Da er det stand, morgensamlinger og henging det skal gå i!

Man. 9. jan: Gjennestad (Vestfold)
Ons. 11. jan: KVS-Lyngdal
Tors. 12. jan: Drottningborg (Grimstad)
Ons. 18. jan: KG (Oslo)
Fre. 27. jan: Tryggheim VGS (Stavanger)
Man. 30. jan: Framnes VGS (Bergen)
Tirs. 31. jan: Danielsen VGS og Kongshaug VGS (Bergen)

Vi skal også delta på Impuls Stavanger (konf.A 27. - 29. jan), og i Trondheim (3. - 5. feb), før vi starter vår storslotte Nord-Norgesturné 6. feb! Her er en enkel oversikt over stedene vi skal innom :) Mer detaljert oversikt kommer!

Man. 6. feb  -  Val VGS
Tirs. 7. feb - KVNesna, Lovund
Ons. 8. feb - Mo i Rana 
Fre. 10. feb - Alta
Lør. 11./søn - 12. feb: Finnmark - sted ikke bestemt
Man. 13. feb - Tromsø
Tirs. 14. feb - Nordborg VGS, Svolvær
Ons. 15. feb - Narvik
Tors. 16. feb - Bodø 
Fre. 17. feb - Fauske/Rognan

Explore
Forrige uke sto vi på stand under KRIK Explore på Lillehammer. Sammen med 1400 mennesker i samme hall, ble det ei heidundranes nyttårsfeiring med utrolig god stemning og høy partyfaktor!




Den normalt firetimersturen fra Lillehammer til Porsgrunn, ble til ni timer..


Årets første sjekketriks:
"Jeg visste ikke at engler kunne gå på jorda!"
 - creds til gutta som sjarmerte jentene i senk med de kristne sjekketriksene på Explore!

Håper dere alle har hatt ei fantastisk jul!
Stor og go nordnorsk klæm fra Bente 

1 kommentar:

  1. Gleder meg til Impuls, stikker nok innom standen deres der ;) Men jeg lurer på en ting, er alle merkene/tskjortene sendt? Vet det er lenge siden noen av vennene mine fikk, men jeg har ikke fått enda.. Tenkte kanskje at det var blitt noe feil! Har jo fått julebrev og credoblad o.l.

    Fint om dere svarer på mail eller bloggen min!
    dahlester@gmail.com

    SvarSlett