fredag 30. mars 2012

Påskeegg, påskehare, påskekylling og JESUS!


Nå er det like før påskeferien er i gang. Bente holder på å pakke til misjonsturen til Etiopia, mens jeg gjør meg klar for noen dager i Bodø. Regner med mange av dere også skal ut og reise, kanskje på misjonsturen? Vet værtfall at til sammen 70 kruss skal ut på misjonstur i regi av kristenrussen. Litt over 20 kruss til hvert av landende, Thailand, Etiopia(sammen med Bente) og Honduras. Turen til Honduras gikk vel av stabelen på onsdag, mens Thailand dro i går og Etiopia i dag. Må vel innrømme at jeg er litt misunnelig på dere, men vi skal nok få en fin påske her i Norge også!

Under kommer en liten oppsumering av det vi har vært med på etter krusseleiren på Hovden.

Etter en litt for kort helg for å ta seg igjen etter leiren, bar det til Oslo for å ha styremøte. Ble et kjapt- hvordan- går- det- styremøte over pizza. På onsdag samme uke var vi på KG(kristelig gymasium Oslo) i lunsjen og vervet kruss. Ble ikke så mange medlemmer, men er storfornøyd med de vi fikk! Deretter dro Bente og jeg hver sin vei på langhelg(FRI!)! Bente tok turen til London, mens jeg dro til nydeligenydelige Finnmark på kjærestebesøk! London på shopping eller Finnmark og Finnmarksløpet?! Lett valg!

Vi begynte påan igjen i Tromsø helgen etter, på weekend med krussen fra Nord. Vi var en god gjeng samlet i Frimisjonen. Tilsammen var det vel 11 kruss som var innom i løpet av helgen. Etter weekenden skulle Bente og jeg videre på et Kragerø- møte i Oslo mandags formiddag, så vi valgte bare å bli værende i Tromsø yil mandags morgen slik at vi kunne dra rett til møtet. Det var bare så vidt vi kom oss på flyet, siden taxien var 15min forsinket, men vi slapp heldigvis unna med skrekken.

Resten av uken pakket vi noen medlemspakker og planla oppgavene våre under generalforsamlingen for Laget som skulle være i helgen. Bente var teknisk ansvarlig, mens jeg skulle ta meg av dekoreringen. I tillegg hadde vi ansvar for kosestunden på kveldene. GF som er Lagets øveste beslutningsorgan, samlet tilsammen 130 deltakere fra hele landet. Vi hadde noen fine dager og var velsignet med et nydelig sommervær!

Tilslutt vil jeg bare benytte anledningen til å ønske DEG en riktig god og velsignet påskeferie! Vi høres! Klem fra Eirin ♥

Til INFO:

Husk å melde deg på russetreffet i KRAGERØ(27.- 29. april) om du skal dit! Billette kjøpes på bilettservice.no.

Vil også minne der på om rabattene på Tryvann og Lillehammer, da må dere sende påmelding til ruth.silje.boklund@nkss.no.

Er fremdeles mulighet for å bli medlem i KRUSSEN, bare å melde dere på via nettet! Medlemspakkene blir nå sendt ut fortløpende.

Og nå, litt bilder fra GF!

               Uteaktviter!                 
                                             
 Forhandlinger!

 Litt mer forandlinger!

 Konsert med Håkon Kalvenes!

Litt kjærlighet! 

 Alle nordingan!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar