onsdag 11. april 2012

Kragerø, Humming People og intervju med hovedkrussepresidenten 2012!


Hei godt folk!
Nå er påskeferien over for de fleste av oss og jeg håper virkelig dere har hatt noen fine dager! Russetiden nærmer seg nå med stormskritt, og IKKE MINST Kragerø! Er allerede mange av dere som har meldt dere på, men vil bare legge inn en liten påminnelse til dere som ikke har gjort det! Husk å kjøp billett(billettservice.no)! Det er fremdeles mulighet til å melde seg på i grupper også, da må dere gå sammen ti stykker og sende mail til ruth.silje.boklund@nkss.no  med kontaktinfo på en av dere som blir ansvarlig for gruppepåmeldingen. Da vil dere få en gratisbillett ; )

Vil også bare informere om konsert med Humming People førstkommende fredag på Kristelig Gymansium Oslo! Showet starter klokken 18.00, komkom! Det blir superbra!

BTW: For dere som venter på medlemspakker er de veldig snart undervies! Vi har utsendelse hver uke nå, så vi jobber så kjapt vi kan :) Er det forresten noen som har meldt seg inn for lenge siden men ikke fått pakke? Send mail til bente.sivertsen@nkss.no.

 

Nå kommer et lite intervju med årets hovedpresident for kristenrussen,

Sylvio Carvalho!

 


Hvorfor er du kristenruss?
Fordi jeg har stor tro på hva Gud har for min generasjon! Jeg har utrolig lyst til å få være med og se på at mine venner og bekjente blir møtt av Pappa og får deres liv forvandlet til et nytt og much much bedre liv i Kristus! <3

Hvordan er det å bli valgt til hovedpresident?
Egentlig helt vilt... Jeg kunne aldri forestilt meg å ha en såpass stor posisjon i kristenrussen og samtidig få være med å jobbe med så mange herlige mennesker for en så utrolig bra hensikt! Jeg mener at dette er en sånn ting som man aldri kunne drømme om, men som plutselig dukker opp og forandrer livet fullstendig. Og så er det det med ansvaret da, jeg synes det er en kjempe god mulighet for meg å teste mine ferdigheter som en ansvarlig kar og som leder.

På hvilken måte skal du gjøre en forskjell i russetiden?
Jeg vil gjøre alt jeg kan for å formidle det gode budskapet. Jeg vet at russetiden skal brukes på å være ekstra gærn, så hvorfor ikke da være en ekstra crazy evangelist? Bibelen sier det veldig fint:

"Tenk på din skaper i ungdommens dager,
før de onde dagene kommer,
før årene kommer da du må si:
«Jeg har ingen glede av dem»,
Forkynneren 12:1

Så det er rett og slett det jeg vil, å tjene Gud mens jeg fremdeles er ung og sprek!


Fem kjappe:

Trening eller tv?
TV

Frukt eller godteri?
Godteri

Morgenfulg eller natteravn?Natteravn <3

Donald eller bibelen?Bibelen! <34567

Kjæreste eller singel?
Singel

Haha! Detta var gøy!
xoxo,
Sylvio
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ha en fin dag videre! Klem fra Eirin ♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar