tirsdag 15. november 2011

Tromsø, DTS og sjekketriks!

Hei!

Nå er nok en uke gått, tiden flyr synes jeg! På tirsdag dro jeg til TROMSØ! På Get Focused fant vi et par kristenruss fra denne herlige byen, og som jeg blant annet skulle treffe. Meghen, som er misjonsprosjektansvarlig for kristenrussen, var også dratt nordover. Sammen skulle vi egentlig treffe noen på Kongsbakken VGS også, men dessverre måtte de avlyse. MEN på onsdag ettermiddag ble det kafébesøk med gjengen fra Kvaløya VGS. Kristoffer Juell, lagsarbeideren i Nord, var også innom en tur.

Vi hadde en koselig stund sammen hvor vi fikk snakket sammen om det å være KRUSS og hva det innebar. Det ble også fortalt litt om misjonsprosjektet og Thailand, som forresten både Meghen og jeg har vært tidligere i høst. De ble kjempegira på den turen altså, jeg blir så glad! Jeg vil bare si det, det er en kjempemulighet dere som KRUSS har i år! Spørsmålet om penger kom jo selvsagt også på banen, men åh det finnes så mange muligheter! Er du der ute og kjenner hjerte banke for Thailand (skal sies at det kun er Thailand som har ledige plasser), så ikke nøl pga pengene! Vi har mange forslag på hvordan du kan tjene litt ekstra!

Jeg fikk også luftet tankene rundt Nord-Norges turnéen. Om du ikke har lest de siste blogginnleggene, så jaa du hørte rett, NORD-NORGES TURNÈ! Bente har den siste uka kommet et par steg videre i planleggingsprosessen mens jeg var på reise. Så nå begynner den virkelig å ta form! Spennende sier jeg bare! Tromsø skal vi selvsagt innom igjen, så neste gang jeg kommer til byen blir det skikkelige greier. Satser på å samle enda flere, vi vil virkelig gjøre oss synlig i nord, være der med dere og for dere!

Denne uka og sjekketrikset!
I dag begynte vi ei ny uke med undervisning på Ungdom i Oppdragbasen i Skien. Denne gangen sammen med DTS! I helga er det hovedstyreweekend hvor alle KRUSSEpresidentene, som har mulighet, kommer! Det ser vi veldig frem til!

SÅ var det klart for ukas sjekketriks!

"Skriften sier at man skal gi den tørste drikke, og den sultne å spise. 
Blir du med ut på middag?"


Til Synne, Øyvind og Karen i Tromsø: Takk for en hyggelig stund, gleder meg til å se dere igjen på nyåret! 


Bente var innom vår tidligere videregående skole og delte ut litt (200) muffins og kake :)

 
Kos og klems fra Eirin! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar