lørdag 17. september 2011

Bente = stor og Eirin = liten !

På ukas siste Kick Off ble vi møtt av en god gjeng i Zoé kirke i Fredrikstad. Etter lite respons på nett, var vi veldig usikre på hvor mange som kom, men vi ble meget positivt overrasket da 13 vakre mennesker dukket opp og gjorde kvelden fantastisk bra :) Vi klarte heller ikke denne gangen å unngå at Eirin spiste brownies, og måtte ta følgene av det..

B for BIG
Fortellerstund! Midt i august, da Eirin og jeg hadde bestemt hvem som skulle ha hvilket rom i leiligheten i Porsgrunn, ble det opprettet en vits som forfølger oss hvor enn vi går.. Vi hadde fått tingene våre på plass på rommene, og alt var klart for leggetid. Til min store overraskelse oppdaget jeg, flaut nok, at jeg var for stor for senga.. (lang btw). Dette førte til at jeg fikk det største rommet (:D), men jeg er nå den som må, med mine lange hender, hente opp alt som detter bak vaskemaskinen, og på turneen har ansvaret for å sette opp roll-uppene ettersom lille Eirin ikke rekker opp. Dette er igjen morsomt fordi Eirin har kjøpt en krakk til leiligheten slik at hun kan rekke opp i kjøkkenskapet.. 

MEN hvertfall! - i Fredrikstad i dag fikk vi konstatert at Eirin = den lille, og jeg = den store.  
Sammen utgjør vi en forskjell! 
Tog du'an? Her har dere hvertfall en liten bildeserie, pluss noen bilder fra Kick Offet!

Eirin er hjelpetrengende i form av å må ha noe å stå på


Bente føler seg forvokst!




Se så liten ! 



Eirin holder andakt


Østfoldstyret!


 We love the band!


Bare Hamar, Gjøvik, Trondheim, Molde og Ålesund igjen!

 G-bless
- Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar