mandag 26. september 2011

Hamar, Gjøvik og Trondheim!

Wow – ei hel uke siden sist vi oppdaterte bloggen! På den tiden har vi klart å ha tre Kick Off, en ekstra konsert, holdt andakt, kjørt mange mil, spilt air hockey og fått ny frisyre.

Det hele startet i Hamar frikirke mandag 19., hvor vi hadde et litt annerledes Kick Off. Det møtte dessverre ikke opp noen russ, men en stor gjeng fra Ungdom i Oppdrag som lagde god stemning :) På Gjøvik der i mot, møtte det opp fem kjekke russ som alle ble med i krussestyret i deres fylke!

Før Kick Offet på Gjøvik var jeg i Hamar og klipte side cut av alle ting, litt spontant. Eirin var med som psykisk støtte, og måtte løpe ærend for meg. Hun klarte da å stenge bankkortet mitt, ettersom jeg ga henne feil kode (hallo, kan jo ikke gi henne tilgang til kortet mitt på ordentlig..) Etter Kick Offet føltes det ut som om vi forfulgte isbilen, og samtidig blinket i vilden sky. Jeg kjørte en bil hvor man manuelt måtte holde inne pendelen for langlys, noe som gjorde at hver gang jeg svingte på ratet, blinket blinklysene.. hah


KVT, Fredly og Betel!
Onsdag morgen startet vi kjøreturen mot Trondheim. Det tok rundt 6 timer før vi kom frem til KVT, hvor halve teamet ble igjen for å rigge opp, og resten dro til Fredly folkehøgskole hvor vi skulle overnatte. Senere på kvelden fikk Eirin (overivrig på å spille bordtennis) oppleve hvordan det var å bli slått i air hockey (av meg så klart), noe vi forresten opplevde kan være ganske farlig.

Resten av kvelden ble fylt av ”Rolling in the deep” på repeat, med hjelp av Alidas vakre sangstemme, men også en ivrig Karlis på et rosa blåsepiano.

For å ”betale” for oss på Fredly, delte Eirin og jeg et lite vitnesbyrd på morgensamlingen før vi stresset oss videre til KVT for å holde konsert og promotere for Kick Offet. SÅ kom vi til den mest interessante delen av dagen – bilkjøring etter GPS. ”Oh, come on da!” var noe som ble gjentatt utallige ganger. Vi ble villedet flere ganger og kom til Betel først en halv time før showet skulle begynne. Men med 35 tålmodige russ tilstede, ble det et utrolig bra Kick Off! Det var også spesielt ettersom det var siste show hvor hele teamet var samlet. På Kick Offene i Molde og Ålesund er det Sadie, Alida, Eirin og jeg + musikere fra UiO ! Blir bra :D

Ukas historie: Eirin skulle telle penger under konserten i Trondheim. TILFELDIGVIS ble kakene satt fram samtidig, og hva kan vel Eirin gjøre? Jo da, hun like gjerne spiste en kortside av kaka..

Ukas tips: Til air hockey trenger du tjukke hansker, hjelm og skuddsikkert glass rundt deg.


Isbiljakt? 


Meghen is back!


Ups..


Kick Off i Trondheim

Foto: Johnny A. Solbu
 
"The last supper"

 
På vei til Porsgrunn


G-bless!
- Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar